Comments ( 11 )

On 15 жовтня 2015 р. о 14:01 , Халюто Карина сказав...

Мені це відео дуже сподобалось.
Те як працювали діти , їхня дикція , це все було дуже добре .
Я б теж хотіла зніматися в таких творчих роботах , але все ще попереду .

 
On 15 жовтня 2015 р. о 14:02 , Анонім сказав...

Мені сподобалося зніматись у цьому проекті, кінцевий результат теж достойний) Вчителі, придумайте щось ще! Хочу зніматись.

Бевза.В.І.

 
On 15 жовтня 2015 р. о 14:02 , Анонім сказав...

Мені дуже сподобалось ця рекламка, але були деякі недоліки. На перше відео, дуже гарно підібраний матеріал. Все попереду)

 
On 15 жовтня 2015 р. о 14:02 , Янина Косиванова сказав...

Проект просто чудовий) Особисто мені,дуже сподобалось приймати участь у цих зйомках.Перед цим відео до нас у школу приходили представнки кожної із цих назв, ми одразу вибрали своїх фаворитів про їхні назви ми і розповідали.Побільше б таких проетів та зйомок)

 
On 15 жовтня 2015 р. о 14:02 , Корінфіл Юра сказав...

Мені дуже сподобалось це відео.Це дуже цікаво.Коли створювали сюжет відео я дізнався багато нового.

 
On 15 жовтня 2015 р. о 14:03 , Наталія Ковальчук сказав...

Класне відео:) Чудово виступили, музика гармонійно доповнювала атмосферу. Досить незвично було дивитися на своїх однокласників як нак юних телеведучих. Мені сподобалося, так тримати.

 
On 15 жовтня 2015 р. о 14:03 , Анонім сказав...

Мені сподобалося зніматись у цьому проекті, кінцевий результат теж достойний) Вчителі, придумайте щось ще! Хочу зніматись.

Бевза.В.І.

 
On 15 жовтня 2015 р. о 14:03 , Аліна Балашова сказав...

Дуже цікаве відео! Прекрасна робота. Я дуже рада за своїх однокласників. Дуже шкода, що я не захотіла, але я вже точно знаю, що у наступному відео я побачу себе)

 
On 15 жовтня 2015 р. о 14:04 , Янина Косиванова сказав...

Проект просто чудовий) Особисто мені,дуже сподобалось приймати участь у цих зйомках.Перед цим відео до нас у школу приходили представнки кожної із цих назв, ми одразу вибрали своїх фаворитів про їхні назви ми і розповідали.Побільше б таких проетів та зйомок)

 
On 15 жовтня 2015 р. о 14:09 , Дар’я Линюк сказав...

Чудове та змістовне відео. Велике спасибі ,дізналася багато нового та цікавого !

 
On 15 жовтня 2015 р. о 14:28 , Бевза сказав...

Мені сподобалося зніматись у цьому проекті, кінцевий результат теж достойний) Вчителі, придумайте щось ще! Хочу зніматись.

Бевза.В.І.